KappExpo
  • Dzień dobry!
  • Co oferujemy?
  • Realizacje
  • Referencje
  • Kontakt
  • Galeria
  • Porady eksperta

Porady eksperta

20 września 2024

Pierwszy raz na targach wystawienniczych. Jak się do tego przygotować?

Wzięcie udzia­łu w tar­gach bran­żo­wych w roli wystaw­cy, a dodat­ko­wo po raz pierw­szy może wyda­wać się skom­pli­ko­wa­nym, trud­nym wyzwa­niem. W koń­cu na tego typu wyda­rze­nie musi­my przy­go­to­wać sze­reg rze­czy – w tym sto­isko wysta­wien­ni­cze z peł­nym wypo­sa­że­niem, mate­ria­ły pro­mo­cyj­ne oraz pre­zen­tu­ją­ce ofer­tę. Nie moż­na pomi­nąć też odpo­wied­nie­go ubio­ru, a tak­że szko­le­nia dla zespo­łu. Jak podejść do tej kwe­stii, aby wyróż­nić się na tle kon­ku­ren­cji i dzię­ki przed­się­wzię­ciu zyskać nowych klientów?

(wię­cej…)

3 września 2024

Jak angażować wszystkie zmysły klientów na targach?

Wyróżnienie się na tle dzie­sią­tek, a nawet setek sto­isk wysta­wien­ni­czych i przy­cią­gnię­cie uwa­gi uczest­ni­ków tar­gów jest nie­ła­twym zada­niem. Kluczem do suk­ce­su może być wzmoc­nie­nie prze­ka­zu rekla­mo­we­go przez zaan­ga­żo­wa­nie wszyst­kich zmy­słów odbior­ców. Marketing sen­so­rycz­ny przy­czy­nia się bowiem do roz­bu­dze­nia emo­cji i stwo­rze­nia uni­kal­nych doświad­czeń – a tym samym wpły­nię­cia na decy­zje zaku­po­we klien­tów. Jak zatem przy­go­to­wać sto­isko wysta­wo­we sty­mu­lu­ją­ce zmysły?

(wię­cej…)

9 lipca 2024

Targi dają więcej niż inne formy marketingu. Dlaczego?

Wielu przed­się­bior­ców obec­nie wybie­ra rekla­mę w inter­ne­cie, myśląc o tym, że tar­gi bran­żo­we to nie­od­po­wied­nia, wyma­ga­ją­ca zbyt duże­go nakła­du pra­cy, a może nawet prze­sta­rza­ła for­ma pro­mo­cji w porów­na­niu z nowo­cze­sny­mi tech­ni­ka­mi mar­ke­tin­gu cyfro­we­go. W rze­czy­wi­sto­ści posia­da­nie wła­sne­go sto­iska wysta­wien­ni­cze­go i uczest­nic­two w róż­nych wyda­rze­niach wią­że się z licz­ny­mi korzy­ścia­mi, któ­re trud­no osią­gnąć za pomo­cą innych tech­nik reklamy.

(wię­cej…)

5 czerwca 2024

Targi szansą na wzmocnienie pozycji rynkowej firmy

Na even­tach bran­żo­wych regu­lar­nie poja­wia­ją się fir­my z ugrun­to­wa­ną pozy­cją na ryn­ku, a tak­że mło­de, dyna­micz­nie roz­wi­ja­ją­ce się przed­się­bior­stwa. Wydarzenia te sta­no­wią bowiem nie­zwy­kle waż­ny ele­ment stra­te­gii mar­ke­tin­go­wych mają­cych na celu zarów­no utrzy­ma­nie roz­po­zna­wal­no­ści mar­ki, jak i efek­tyw­ną eks­pan­sję na ryn­ki zagra­nicz­ne. W jaki spo­sób tar­gi kra­jo­we bądź mię­dzy­na­ro­do­we, na przy­kład w Monachium, Frankfurcie czy Dusseldorfie, przy­czy­nia­ją się do wzmoc­nie­nia pozy­cji w bran­ży? Co dokład­nie wią­że się z udzia­łem w tych eventach?

(wię­cej…)

23 maja 2024

Stoisko wystawiennicze jako skuteczna metoda do prezentowania nowych produktów

Prezentacja nowych pro­duk­tów to wyzwa­nie, któ­re wyma­ga stra­te­gicz­ne­go podej­ścia i inno­wa­cyj­nych roz­wią­zań mar­ke­tin­go­wych. W koń­cu zale­ży nam na tym, aby już od pre­mie­ry arty­ku­łów – zyska­ły one zain­te­re­so­wa­nie poten­cjal­nych kup­ców, przy­no­si­ły zysk oraz zbie­ra­ły pozy­tyw­ne komen­ta­rze. Aby to osią­gnąć, war­to przy­go­to­wać efek­tow­ne sto­isko wysta­wien­ni­cze i wziąć udział w tar­gach. Dlaczego? Co moż­na zyskać dzię­ki eks­po­zy­cji przy­cią­ga­ją­cej tłumy?

(wię­cej…)

14 maja 2024

Budowa stoiska targowego – dlaczego warto postawić na profesjonalistów?

Uczestnictwo w tar­gach sta­no­wi klu­czo­wy ele­ment stra­te­gii mar­ke­tin­go­wej wie­lu firm. Pozwala zapre­zen­to­wać pro­duk­ty czy usłu­gi, a tak­że zyskać nowe kon­tak­ty biz­ne­so­we. Stoiska na tego typu wyda­rze­niach to swe­go rodza­ju wizy­tów­ki mar­ki – miej­sca, gdzie pierw­sze wra­że­nie może prze­kształ­cić się w trwa­łą rela­cję z klien­tem. Z tego powo­du przed­się­bior­stwa przy two­rze­niu eks­po­zy­cji chęt­nie korzy­sta­ją ze wspar­cia pro­fe­sjo­na­li­stów zaj­mu­ją­cych się tym na co dzień. Dlaczego war­to zaan­ga­żo­wać spe­cja­li­stów w pro­ces budo­wy sto­iska tar­go­we­go?

(wię­cej…)

14 maja 2021

Jak ustrzec się przed nierzetelnym wykonawcą stoiska – gotowa strategia w 6 krokach

Chcesz wziąć udział w tar­gach? Wybrałeś impre­zę tar­go­wą, uzgod­ni­łeś warun­ki z orga­ni­za­to­rem tar­gów… i co dalej? Potrzebujesz miej­sca pre­zen­ta­cji swo­jej fir­my – sto­iska. Na tar­gach w Warszawie, Poznaniu, Kielcach, Frankfurcie, Düsseldorfie czy Mediolanie będzie wie­le firm. Jak zadbać, aby two­je sto­isko było widocz­ne, nie­po­wta­rzal­ne i reali­zo­wa­ło cele mar­ke­tin­go­we fir­my? Nic prost­sze­go! – zleć to spe­cja­li­stom od wysta­wien­nic­twa. I tu zaczy­na się pro­blem. Która fir­ma jest facho­wa, któ­ra fir­ma jest rze­tel­na, któ­ra zro­bi to taniej, któ­ra zapro­jek­tu­je ład­ne sto­isko, a któ­ra zro­bi to ter­mi­no­wo? Jak prze­brnąć przez wybór wyko­naw­cy zabudowy?

(wię­cej…)

Stronicowanie wpisów

Poprzedni 1 2
17/17

Branżowe sekrety ujawnia…

Artur Usarek, ekspert branży wystawienniczejArtur Usarek, spe­cja­li­sta bran­ży wysta­wien­ni­czej z 22 let­nim doświad­cze­niem. Koordynator setek pro­jek­tów i reali­za­cji sto­isk wysta­wo­wych na naj­więk­szych impre­zach tar­go­wych w Polsce i Europie. Ekspert i współ­wła­ści­ciel w fir­mie KappExpo sp. z o.o. Prywatnie mąż i ojciec, prak­tyk sztuk wal­ki i miło­śnik zabyt­ko­wych samo­cho­dów. W cyklu arty­ku­łów zdra­dza sekre­ty bran­ży wystawienniczej.

Copyright © 2019 - 2021 KAPPEXPO Creative Solutions

Stoiska targowe Kielce · Stoisko targowe Warszawa · Targi Brno · Targi Dusseldorf · Targi Frankfurt · Targi Kolonia · Targi Monachium · Targi Norymberga