Czy można zbudować efektowne stoisko na targi bez wydawania fortuny?

Ograniczony budżet spra­wia, że wie­le firm rezy­gnu­je z przy­go­to­wy­wa­nia sto­iska tar­go­we­go oraz uczest­nic­twa w even­tach bran­żo­wych. Prawda jest jed­nak taka, że nie trze­ba wyda­wać for­tu­ny, aby wziąć udział w danym wyda­rze­niu, a tym samym efek­tow­nie zapre­zen­to­wać swo­ją ofer­tę i zwięk­szyć popu­lar­ność mar­ki. Jak tego doko­nać? Co zro­bić, aby stwo­rzyć budże­to­we sto­isko na tar­gi?

Planowanie to podstawa

Kluczem do suk­ce­su przy two­rze­niu budże­to­we­go sto­iska tar­go­we­go jest kre­atyw­ne podej­ście do dostęp­nych zaso­bów, prze­my­śla­ne zapla­no­wa­nie prze­strze­ni oraz wyko­rzy­sta­nie nie­dro­gich, ale efek­tow­nych roz­wią­zań. W pierw­szym kro­ku war­to zatem wyko­nać sche­mat sto­iska z uwzględ­nie­niem mię­dzy inny­mi aspek­tów funk­cjo­nal­nych, kolo­ry­sty­ki oraz wizu­al­ne­go języ­ka fir­my. Przemyślane pla­no­wa­nie pozwa­la unik­nąć zbęd­nych wydat­ków i sku­pić się na efek­tyw­nych rozwiązaniach.

Wykorzystanie niepotrzebnych materiałów i mebli

Potem moż­na przy­stą­pić do orga­ni­za­cji wszel­kich mate­ria­łów. Aby nie wyda­wać dużych nakła­dów pie­nięż­nych, war­to się­gnąć po ofer­tę fir­my Kappexpo i wyna­jąć całą zabu­do­wę: kon­struk­cję sto­iska, pod­wyż­sza­ną pod­ło­gę, meble, witry­ny eks­po­zy­cyj­ne, mul­ti­me­dia (ekra­ny, tote­my mul­ti­me­dial­ne, table­ty, holo­gra­my), oświe­tle­nie, insta­la­cję elek­trycz­ną oraz deko­ra­cje roślin­ne. Nasza fir­ma prze­trans­por­tu­je i zmon­tu­je potrzeb­ne wypo­sa­że­nie w wybra­nym miej­scu na tere­nie Europy. Dzięki opcji wynaj­mu moż­na spo­ro zaosz­czę­dzić. Zastosowanie kon­struk­cji alu­mi­nio­wych wie­lo­krot­ne­go użyt­ku do wyko­na­nia eks­po­zy­cji to niż­sza cena, ale też mniej­szy ślad węglo­wy, jaki pozo­sta­wi Twoja firma.

Wiele ele­men­tów sto­iska tar­go­we­go moż­na wyko­nać samo­dziel­nie lub z pomo­cą zespo­łu. Proste meble z palet, kre­atyw­ne sto­ja­ki na ulot­ki czy wła­sno­ręcz­nie przy­go­to­wa­ne upo­min­ki dla poten­cjal­nych klien­tów – mogą nadać sto­isku uni­kal­ne­go cha­rak­te­ru i przy­cią­gnąć uwa­gę odwiedzających.

Dobrym spo­so­bem jest też posta­wie­nie na modu­ło­we sto­isko tar­go­we, któ­re moż­na wie­lo­krot­nie wyko­rzy­sty­wać, łatwo trans­por­to­wać oraz mody­fi­ko­wać, dosto­so­wu­jąc je do róż­nych wyda­rzeń. Zakup takiej zabu­do­wy to szcze­gól­nie dobre roz­wią­za­nie, jeśli będziesz wyko­rzy­sty­wać ją kil­ka razy w roku. Co wię­cej, maga­zy­no­wa­nie sto­iska modu­ło­we­go możesz powie­rzyć fir­mie Kappexpo, któ­ra dys­po­nu­je prze­cho­wal­nia­mi w Krakowie oraz Warszawie. Rozwiązania te dosko­na­le redu­ku­ją kosz­ty, ale też wpi­su­ją się w tren­dy ekologiczne.

Elementy wizualne – inwestycja lub wypożyczenie

Jak już wiesz, two­rząc sto­isko tar­go­we, nie trze­ba kupo­wać wszyst­kich ele­men­tów deko­ra­cyj­nych, mebli i elek­tro­ni­ki. Dużą część wypo­sa­że­nia moż­na wyna­jąć, co zmniej­sza kosz­ty uczest­nic­twa w even­cie. Jeśli jed­nak w przy­szło­ści pla­nu­jesz czę­sto brać udział w wyda­rze­niach tar­go­wych – war­to zain­we­sto­wać we wła­sny sprzęt, z któ­re­go korzy­stać będziesz mógł wie­le razy. Dzięki temu ogra­ni­czysz wydat­ki w spo­sób dłu­go­ter­mi­no­wy, ponie­waż nie musisz pono­sić kosz­tów wynaj­mu przy każ­dych tar­gach. Firma Kappexpo zaj­mie się trans­por­tem i maga­zy­no­wa­niem zaku­pio­ne­go wypo­sa­że­nia na sto­iska. Nie musisz zatem mar­twić się o kwe­stie prze­cho­wy­wa­nia czy logi­sty­kę Twojego sprzętu.

W przy­pad­ku jakich­kol­wiek trud­no­ści – zachę­ca­my do korzy­sta­nia z ofer­ty KappExpo! Jako fachow­cy słu­ży­my doradz­twem, a tak­że poma­ga­my na każ­dym eta­pie przy­go­to­wy­wa­nia się do wyda­rze­nia bran­żo­we­go. Możesz liczyć na nas zatem w trak­cie zarów­no pro­jek­to­wa­nia, jak i budo­wy budże­to­we­go sto­iska tar­go­we­go. Niezależnie od tego, czy pro­wa­dzisz fir­mę w Warszawie, Krakowie, Kielcach czy innej miej­sco­wo­ści – jeśli potrze­bu­jesz wspar­cia w tym zakre­sie – zapra­sza­my do kon­tak­tu!

Artur Usarek, ekspert branży wystawienniczej

Artur Usarek, spe­cja­li­sta bran­ży wysta­wien­ni­czej z 22 let­nim doświad­cze­niem. Koordynator setek pro­jek­tów i reali­za­cji sto­isk wysta­wo­wych na naj­więk­szych impre­zach tar­go­wych w Polsce i Europie. Ekspert i współ­wła­ści­ciel w fir­mie KappExpo sp. z o.o. Prywatnie mąż i ojciec, prak­tyk sztuk wal­ki i miło­śnik zabyt­ko­wych samo­cho­dów. W cyklu arty­ku­łów zdra­dza sekre­ty bran­ży wystawienniczej.